Annonse
Torsdag var hurtigruteskipet MS «Maud» i Loen
Nyheiter
Publisert :
09.04.2022 12:50
Av Reidar Nesje
Publisert :
09.04.2022 12:50
Av Reidar Nesje
Under sol og blå himmel segla hurtigruteskipet MS «Maud» inn til Loen rundt klokka 10.30 torsdag morgon . Blant høge og snødekte fjell må det ha vært ei majestetisk oppleving for dei litt over 70 passasjerane ombord når dei segla inn fjorden og ankra opp utanfor Tyvaneset i Loen .
Her vart dei skyssa inn med ribbåtar og kunne stige iland på tenderkaia nedanfor fjordbutikken som er tilknytt Loen Skylift . Nokre tok og turen med buss til Briksdalen der dei skulle vitje Briksdalsbreen .
Dei fleste av passasjerane gjekk iland og tok turen med gondolen til Loen Skylift og vitja Hoven der dei blant anna fekk oppleve igloane som dei har laga der .
Dei fleste eg prata med var over seg av begeistring for både anlegget og heile opplevinga .
Passasjerane var i hovedsak ifrå England , samt USA .
Kan legge til at det var ikkje berre passasjerane som vitja Loen ifrå skipet . Besetninga på rundt ein 60 personar var og innom og opp med gondolen til Loen Skylift .
Ein heilt sikkert minnerik dag dei seint vil gløyme .
Her vart dei skyssa inn med ribbåtar og kunne stige iland på tenderkaia nedanfor fjordbutikken som er tilknytt Loen Skylift . Nokre tok og turen med buss til Briksdalen der dei skulle vitje Briksdalsbreen .
Dei fleste av passasjerane gjekk iland og tok turen med gondolen til Loen Skylift og vitja Hoven der dei blant anna fekk oppleve igloane som dei har laga der .
Dei fleste eg prata med var over seg av begeistring for både anlegget og heile opplevinga .
Passasjerane var i hovedsak ifrå England , samt USA .
Kan legge til at det var ikkje berre passasjerane som vitja Loen ifrå skipet . Besetninga på rundt ein 60 personar var og innom og opp med gondolen til Loen Skylift .
Ein heilt sikkert minnerik dag dei seint vil gløyme .
Tidligare MS «Midnatsol»
MS «Maud», tidligere MS «Midnatsol» er et cruiseskip og tidligere hurtigruteskip eid av rederiet Hurtigruten Expeditions, og som ble overlevert rederiet Troms Fylkes Dampskibsselskap i mars 2003. Skipet var byggnummer 73 ved Fosen mekaniske verksted i Rissa, og kontraktssummen var 715 millioner kroner.
Kjelde : Wikipedia
Fakta :
Lengde: 136 m
Byggearbeid startet: 17. oktober 2001
Sjøsatt: 26. april 2002
Fartøysbredde: 22 m
Kjelde : Wikipedia
Fakta :
Lengde: 136 m
Byggearbeid startet: 17. oktober 2001
Sjøsatt: 26. april 2002
Fartøysbredde: 22 m
- Kart
Annonse
Tips oss - Har du filma eller fotografert noko de vil dele med Strynavis ?
Trykk her for å sende inn video eller bilder og ein tekst - Strynavis vil gjerne ha gode tips og set stor pris på alle bidrag . Har du noko du vil dele så send det inn og det vil godt mulig havne på nett for stryningar og andre med tilknytning til Stryn .
Ring også - Tlf : 46215234
Trykk her for å sende inn video eller bilder og ein tekst - Strynavis vil gjerne ha gode tips og set stor pris på alle bidrag . Har du noko du vil dele så send det inn og det vil godt mulig havne på nett for stryningar og andre med tilknytning til Stryn .
Ring også - Tlf : 46215234
- E-Post : tips@strynavis.no