Annonse
Strynavis ønskjer alle ei riktig God Jul
Nyheiter
Publisert :
24.12.2021 09:30
Av Reidar Nesje
Publisert :
24.12.2021 09:30
Av Reidar Nesje
So er dagen komen , julafta .
Det har vært litt av ei tid vi har vore inne i denne desember månaden . Korona , omikron , delta og influensa er på alle måtar det som pregar kvardagen . Det er ikkje berre og berre å være inne i ein pandemi og samtidig feire jul .
Men julafta den er her i år og , og jul blir det . " Ein skulle vøre 4 år i romjuln " song Alf Prøysen , og på mange måtar skulle ein gjerne ha vore det . Men om ein er 4 eller den alderen du er i idag spelar liten rolle , vi har alle vore 4 år , og kjenner alle den følelsen ein hadde som liten . Som voksen er det andre ting som er litt viktigare enn for ein 4 åring . Ein ting er iallfall sikkert , det blir jul uansett .
På mange måtar er ein privilegert som får feire jul med familien og får både julemiddag og kanskje ein pakke eller 2 , som vaksen . Eg tenker veldig på dei som ikkje er like heldig og kanskje ikkje har nokon å feire jul med . Ein les i avisene eller på nett om dei som er åleine og vil helst at dagen skal gå over og legg seg tidlig , på sjølve julafta . Det er litt av ein kontrast .
Ta vare på dei du har rundt deg , men gløym heller ikkje nokon du kjenner om dei er åleine .
Dei beste ønskjer for julafta til alle .
God Jul :)
Det har vært litt av ei tid vi har vore inne i denne desember månaden . Korona , omikron , delta og influensa er på alle måtar det som pregar kvardagen . Det er ikkje berre og berre å være inne i ein pandemi og samtidig feire jul .
Men julafta den er her i år og , og jul blir det . " Ein skulle vøre 4 år i romjuln " song Alf Prøysen , og på mange måtar skulle ein gjerne ha vore det . Men om ein er 4 eller den alderen du er i idag spelar liten rolle , vi har alle vore 4 år , og kjenner alle den følelsen ein hadde som liten . Som voksen er det andre ting som er litt viktigare enn for ein 4 åring . Ein ting er iallfall sikkert , det blir jul uansett .
På mange måtar er ein privilegert som får feire jul med familien og får både julemiddag og kanskje ein pakke eller 2 , som vaksen . Eg tenker veldig på dei som ikkje er like heldig og kanskje ikkje har nokon å feire jul med . Ein les i avisene eller på nett om dei som er åleine og vil helst at dagen skal gå over og legg seg tidlig , på sjølve julafta . Det er litt av ein kontrast .
Ta vare på dei du har rundt deg , men gløym heller ikkje nokon du kjenner om dei er åleine .
Dei beste ønskjer for julafta til alle .
God Jul :)
Sjå bilder ifrå Stryn sentrum vesle Julafta 2021 under
Annonse
Tips oss - Har du filma eller fotografert noko de vil dele med Strynavis ?
Trykk her for å sende inn video eller bilder og ein tekst - Strynavis vil gjerne ha gode tips og set stor pris på alle bidrag . Har du noko du vil dele så send det inn og det vil godt mulig havne på nett for stryningar og andre med tilknytning til Stryn .
Ring også - Tlf : 46215234
Trykk her for å sende inn video eller bilder og ein tekst - Strynavis vil gjerne ha gode tips og set stor pris på alle bidrag . Har du noko du vil dele så send det inn og det vil godt mulig havne på nett for stryningar og andre med tilknytning til Stryn .
Ring også - Tlf : 46215234
- E-Post : tips@strynavis.no